Výzvy
- VYZVANIE NA PROJEKT TECHNICKEJ POMOCI NA PODPORU IMPLEMENTÁCIE OP EVS PROSTREDNÍCTVOM PRIMERANÉHO MZDOVÉHO ZABEZPEČENIA OPRÁVNENÝCH ZAMESTNANCOV II
- PODPORA MANAŽMENTU KRÍZOVÝCH SITUÁCIÍ A ZABEZPEČENIA POSKYTOVANIA NEODKLADNEJ ZDRAVOTNEJ STAROSTLIVOSTI POČAS PANDÉMIE OCHORENIA COVID-19
- PODPORA ODBORNÝCH KAPACÍT MS SR PRE ZABEZPEČENIE REFORMNÝCH OPATRENÍ, OPTIMALIZÁCIU HODNOTIACICH PROCESOV A ZVYŠOVANIE EFEKTÍVNOSTI SÚDNEHO SYSTÉMU
- PODPORA PARTNERSTVA A DIALÓGU V OBLASTI PARTICIPATÍVNEJ TVORBY VEREJNÝCH POLITÍK II
- ZVYŠOVANIE EFEKTÍVNOSTI RIADENIA VEREJNÝCH POLITÍK V OBLASTI KYBERNETICKEJ BEZPEČNOSTI
- PODPORA NAJEXPONOVANEJŠÍCH ODBOROV OKRESNÝCH ÚRADOV ZA ÚČELOM ZVÝŠENIA KVALITY POSKYTOVANÝCH PROKLIENTSKY ORIENTOVANÝCH SLUŽIEB
- IMPLEMENTÁCIA OPATRENÍ NA PODPORU REFORMY ŠTRUKTÚRY A OPTIMALIZÁCIE PROCESOV V RODINNOPRÁVNEJ AGENDE
- NOVÉ PRÍSTUPY K REGULÁCII ELEKTRONICKÝCH KOMUNIKÁCIÍ
- BUDOVANIE NÁSTROJOV PRE POSKYTOVANIE KVALITNEJŠEJ ZDRAVOTNEJ STAROSTLIVOSTI
- ZVÝŠENIE ODOLNOSTI SLOVENSKA VOČI HYBRIDNÝM HROZBÁM POMOCOU POSILNENIA KAPACÍT VEREJNEJ SPRÁVY
- BUDOVANIE IMPLEMENTAČNEJ ŠTRUKTÚRY PRE IMPLEMENTÁCIU MECHANIZMU NA PODPORU OBNOVY A ODOLNOSTI
- Príprava kvalitných súdnych kapacít prostredníctvom podpory špecializácie súdnych úradníkov v súlade s reformou súdneho systému
- PODPORA INŠTITUCIONÁLNYCH KAPACÍT VEREJNEJ SPRÁVY AKO NÁSTROJ NA ELIMINÁCIU PANDÉMIE OCHORENIA COVID-19
- Harmonogram vyhlasovania výziev a vyzvaní
- OPTIMALIZÁCIA PROCESOV A POSILNENIE TRANSPARENTNOSTI NAJVYŠŠIEHO SÚDU SR
- VYZVANIE NA PROJEKT TECHNICKEJ POMOCI NA PODPORU IMPLEMENTÁCIE OP EVS PROSTREDNÍCTVOM PRIMERANÉHO MZDOVÉHO ZABEZPEČENIA OPRÁVNENÝCH ZAMESTNANCOV
- ZVYŠOVANIE EFEKTÍVNOSTI V OBLASTI VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA NA SLOVENSKU
- OPTIMALIZÁCIA RIADIACICH A PODPORNÝCH PROCESOV
- BUDOVANIE A POSILNENIE ALTERNATÍVNEHO RIEŠENIA SÚDNYCH SPOROV PROSTREDNÍCTVOM MEDIÁCIE A EFEKTÍVNEHO VYUŽÍVANIA NÁSTROJOV RESTORATÍVNEJ JUSTÍCIE V SLOVENSKEJ REPUBLIKE
- Podpora koordinačných a implementačných kapacít regionálneho rozvoja v úrovni miestnej územnej samosprávy
- EFEKTÍVNA SPRÁVA PRIESTOROVÝCH ÚDAJOV A SLUŽIEB (ESPUS)
- METODICKO-HODNOTIACA JEDNOTKA A EXPERTNÁ PLATFORMA PRE PODPORU ROZVOJA INTELIGENTNÝCH MIEST A REGIÓNOV
- ZEFEKTÍVNENIE POSTUPOV ŠTÁTNEHO DOZORU A INTEGROVANEJ PREVENCIE V STAROSTLIVOSTI O ŽIVOTNÉ PROSTREDIE
- PODPORA OKRESNÝCH ÚRADOV POSKYTUJÚCICH INTEGROVANÉ PROKLIENTSKY ORIENTOVANÉ SLUŽBY V MENEJ ROZVINUTÝCH REGIÓNOCH ZA ÚČELOM ZLEPŠOVANIA PRÍSTUPU OBČANOV K VEREJNÝM SLUŽBÁM
- Materiály a informácie z pracovného stretnutia RO pre OP EVS a zástupcov VÚC, ktoré sa uskutočnilo 16.05.2019 v Banskej Bystrici
- Inteligentný a lepší samosprávny kraj
- POSILNENIE VÝKONU REGULÁCIE A ŠTÁTNEHO DOHĽADU ELEKTRONICKÝCH KOMUNIKÁCIÍ A POŠTOVÝCH SLUŽIEB A ZLEPŠENIE DOSTUPNOSTI BROADBANDU
- ZEFEKTÍVNENÝ NAJVYŠŠÍ SÚD – FÁZA 2
- KVALITNEJŠIE VEREJNÉ POLITIKY PROSTREDNÍCTVOM LEPŠIEHO POZNANIA OBČIANSKEJ SPOLOČNOSTI
- VYTVORENIE EFEKTÍVNEHO PREVÁDZKOVATEĽA KVALITNÝCH ELEKTRONICKÝCH SLUŽIEB ZDRAVOTNÍCTVA
- ZLEPŠENIE VEREJNÝCH POLITÍK V OBLASTI DOPRAVY, INOVAČNEJ KAPACITY V DOPRAVE A PODPORA PARTNERSTVA V ZAVÁDZANÍ INTELIGENTNEJ MOBILITY
- OPTIMALIZÁCIA PROCESOV VEREJNÉHO ZDRAVOTNÍCTVA
- PODPORA TRANSFORMAČNÉHO PROCESU OKRESNÝCH ÚRADOV PRI POSKYTOVANÍ PROKLIENTSKY ORIENTOVANÝCH SLUŽIEB KLIENTSKYCH PRACOVÍSK
- OPTIMALIZÁCIA PROCESOV NÁRODNÉHO INŠPEKTORÁTU PRÁCE
- ZLEPŠENIE VYUŽÍVANIA ÚDAJOV VO VEREJNEJ SPRÁVE
- ZLEPŠENIE DIGITÁLNYCH SLUŽIEB VO VEREJNEJ SPRÁVE PROSTREDNÍCTVOM BEHAVIORÁLNYCH INOVÁCIÍ
- ZEFEKTÍVNENÝ NAJVYŠŠÍ SÚD-FÁZA 1
- ZAVÁDZANIE A PODPORA MANAŽÉRSTVA KVALITY V ORGANIZÁCIÁCH VEREJNEJ SPRÁVY
- EFEKTÍVNE ŠTÁTNE HMOTNÉ REZERVY PRE BEZPEČNOSŤ OBYVATEĽSTVA SR
- ZEFEKTÍVNENIE SPRÁVY DANÍ A CLA
- MODERNIZÁCIA MIESTNEJ ÚZEMNEJ SAMOSPRÁVY
- Vyzvanie na projekt technickej pomoci č. 2/2018
- VZDELÁVANIE ZAMESTNANCOV REZORTU SPRAVODLIVOSTI A ZÍSKANIE ODBORNÝCH ZNALOSTÍ
- ZAVEDENIE SYSTÉMU RIADENIA KVALITY V ZBORE VÄZENSKEJ A JUSTIČNEJ STRÁŽE
- ZLEPŠOVANIE PODNIKATEĽSKÉHO PROSTREDIA NA SLOVENSKU A HODNOTENIE POLITÍK V KOMPETENCII MINISTERSTVA HOSPODÁRSTVA SR
- Odporúčania pre žiadateľov
- BUDOVANIE PROKLIENTSKY ORIENTOVANÉHO ÚRADU PRE VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
- BUDOVANIE A ROZVOJ ODBORNÝCH KAPACÍT ZA ÚČELOM ZVYŠOVANIA KVALITY KONTROLNEJ ČINNOSTI NKÚ SR
- Harmonogram výziev
- Schválené a neschválené žiadosti o NFP
- ROZVOJ SYSTÉMU ŠPECIALIZOVANÉHO VZDELÁVANIA SUDCOV A JUSTIČNÝCH ZAMESTNANCOV
- VYBUDOVANIE INTERVENČNEJ LOGIKY STRATEGICKÉHO PLÁNOVANIA V ÚSTREDNÝCH ORGÁNOCH ŠTÁTNEJ SPRÁVY
- REFORMA ZBERU A SPRACOVANIA ŠTATISTICKÝCH ÚDAJOV VO VEREJNEJ SPRÁVE
- PODPORA PARTNERSTVA A DIALÓGU V OBLASTI PARTICIPATÍVNEJ TVORBY VEREJNÝCH POLITÍK
- ZLEPŠENIE PRÍSTUPU OBETÍ TRESTNÝCH ČINOV K SLUŽBÁM A VYTVORENIE KONTAKTNÝCH BODOV PRE OBETE
- ZLEPŠENIE KVALITY SLUŽIEB A RIADENIA ĽUDSKÝCH ZDROJOV ÚRADU PRE REGULÁCIU ELEKTRONICKÝCH KOMUNIKÁCIÍ A POŠTOVÝCH SLUŽIEB
- ZAVEDENIE SPOLOČNÉHO SYSTÉMU HODNOTENIA KVALITY (MODEL CAF)
- POSILNENIE A DOBUDOVANIE KAPACÍT V OBLASTI POSKYTOVANIA PRÁVNEJ POMOCI A PREVENCIA ESKALÁCIE PRÁVNYCH PROBLÉMOV
- HODNOTIACE, TESTOVACIE A METODICKÉ CENTRUM PRE ĽUDSKÉ ZDROJE
- HODNOTENIE EFEKTÍVNOSTI VEREJNÝCH VÝDAVKOV
- OBCHODNÝ REGISTER A ŽIVOTNÉ SITUÁCIE PODNIKATEĽOV
- OBČIANSKA INFORMOVANOSŤ A PARTICIPÁCIA – celé územie SR
- OBČIANSKA INFORMOVANOSŤ A PARTICIPÁCIA – rozvinutejší región SR
- OBČIANSKA INFORMOVANOSŤ A PARTICIPÁCIA – menej rozvinutý región SR – II. hodnotiace kolo
- TVORBA LEPŠEJ VEREJNEJ POLITIKY – celé územie SR
- TVORBA LEPŠEJ VEREJNEJ POLITIKY – rozvinutejší región SR
- TVORBA LEPŠEJ VEREJNEJ POLITIKY – menej rozvinutý región SR – II. hodnotiace kolo
- Posilnené inštitucionálne kapacity a efektívna verejná správa (dopytovo-orientované projekty)
- Zefektívnený súdny systém a zvýšená vymáhateľnosť práva
- BUDOVANIE A ROZVOJ KAPACÍT ANALYTICKÝCH ÚTVAROV NA VYBRANÝCH ÚSTREDNÝCH ORGÁNOCH ŠTÁTNEJ SPRÁVY
- BUDOVANIE A POSILNENIE ANALYTICKÝCH KAPACÍT V REZORTE SPRAVODLIVOSTI A ZAVEDENIE KĽÚČOVÝCH ZNALOSTNÝCH SYSTÉMOV REZORTU
- MAPOVANIE A ANALÝZA STAVU PODPORNÝCH A ADMINISTRATÍVNYCH PROCESOV VO VYBRANÝCH INŠTITÚCIÁCH VEREJNEJ SPRÁVY A NÁVRH OPTIMALIZOVANÝCH A UNIFIKOVANÝCH PODPORNÝCH A ADMINISTRATÍVNYCH PROCESOV
- PROCESNO-ORGANIZAČNÝ AUDIT MINISTERSTVA SPRAVODLIVOSTI SLOVENSKEJ REPUBLIKY A VYBRANÝCH ORGANIZÁCIÍ REZORTU SPRAVODLIVOSTI A AUDIT VÝKONU SÚDNEJ MOCI
- ŠPIČKOVÉ VZDELÁVANIE PRE ZAMESTNANCOV ANALYTICKÝCH ÚTVAROV
- MERANIE EFEKTÍVNOSTI POSKYTOVANÝCH SLUŽIEB VEREJNEJ SPRÁVY, INŠTITUCIONÁLNY ROZVOJ KLIENTSKYCH CENTIER A INTEGRÁCIA SPÄTNEJ VÄZBY KLIENTOV
- IMPLEMENTÁCIA SYSTÉMU ĎALŠIEHO VZDELÁVANIA ZAMESTNANCOV VS
- OPTIMALIZÁCIA PROCESOV VO VEREJNEJ SPRÁVE
- Zefektívnený súdny systém a zvýšená vymáhateľnosť práva
- Posilnené inštitucionálne kapacity a efektívna verejná správa
- Mzdové výdavky zamestnancov riadiaceho orgánu pre operačný program Efektívna verejná správa
Dokumenty
- Usmernenia riadiaceho orgánu pre OP EVS
- Archív Usmernení riadiaceho orgánu
- Vzory zmlúv a rozhodnutí
- Projektové dokumenty
- Operačný program Efektívna verejná správa 2014 – 2020
- Zákon o príspevku poskytovanom z EŠIF
- Partnerská dohoda 2014 – 2020
- Nariadenie EP a Rady EÚ č. 1304/2013
- Nariadenie EP a Rady EÚ č. 1303/2013
Médiá a komunikácia
- Etický kódex štátneho zamestnanca
- TASR – Tablet.tv – Udalosti uplynulých týždňov dokázali, aký význam majú reformy verejnej správy pre občanov
- Infosemináre k výzvam pre MNO
- Diskusie na vysokých školách
- Samuel Arbe: Efektívna verejná správa je príležitosť pre samosprávy
- Európsky sociálny fond oslavuje tento rok 60. výročie
- ARBE: Kraje by mali mať strategické materiály pre tému Smart Cities
- Štruktúra OP EVS
- Financie pre Efektívnu verejnú správu sa zdvojnásobia na 30 miliónov eur
- Na boj s korupciou a zvyšovanie transparentnosti vyčlenia ďalších 15 miliónov eur
- Fico oznámil dobrú správu pre mimovládky, dostanú ďalších 15 miliónov
- Správy a komentáre – RTVS – Viac peňazí pre mimovládky
- Tlačová konferencia – Objem financií na projekty efektívnej verejnej správy a boja proti korupcii sa navýši
- Koordinačný mechanizmus OP EVS a OPII
- Sudcovia, prokurátori a zamestnanci súdov sa budú vzdelávať za európske peniaze
- Mapa životného cyklu reformného zámeru
- Úvodná konferencia
- Informovanie a komunikácia
- V krajoch vzniknú kontaktné miestnosti pre obete trestných činov
- Rezort vnútra vytvorí 8 kontaktných miestností pre obete trestných činov
- Ministerstvo pripravuje reformu boja proti extrémizmu
- Právna pomoc pre znevýhodnené skupiny ľudí bude dostupnejšia
- Ministerstvo vnútra pripravilo opatrenia na systematický boj proti extrémizmu
- Na úrade vlády vznikne hodnotiace a testovacie centrum
- Administratívna záťaž pri registrovaní obchodných spoločností by sa mala znížiť
- Rezort vnútra: Eurofondy podporia rýchlejší a lepší obchodný register
- Väčšina peňazí z eurofondov pre mimovládky pôjde do regiónov
- V politike – TA 3 – Eurofondy pre mimovládky
- Tlačová konferencia k vyhláseniu dopytovo-orientovaných výziev z OP EVS pre mimovládne organizácie
- Fico vyhlásil historicky prvú výzvu na čerpanie eurofondov pre mimovládky
- Fico očakáva, že tretí sektor pomôže vďaka eurofondom v boji proti korupcii
- Analytické centrum ministerstva spravodlivosti posilní 10 analytikov
- Ministerstvo vyhlásilo výzvu pre audit súdnictva, chce dosiahnuť efektívnosť služieb
- Operačný program Efektívna verejná správa podporí ďalšie vzdelávanie analytikov
Reformné zámery
- 87. RZ ÚV SR – Budovanie implementačnej štruktúry pre implementáciu Mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti
- Hlasovanie Per rollam
- 86. RZ – KNS SR – Optimalizácia procesov a posilnenie transparentnosti
- Hlasovanie Per rollam
- 85. RZ ÚVO – Zvyšovanie efektívnosti v oblasti verejného obstarávania
- 84. RZ MV SR – Podpora okresných úradov
- Štrnáste zasadnutie hodnotiacej komisie
- Trináste zasadnutie hodnotiacej komisie
- 83. RU ÚPPVII – Verejný manažment otvorených a dôveryhodných dát
- 82. RZ ÚSVROS – Podpora partnerstva a dialógu v oblasti participatívnej tvorby verejných politík, časť II.
- 81. RZ MS SR – Budovanie a posilnenie alternatívneho riešenia súdnych sporov prostredníctvom mediácie a efektívneho využívania nástrojov restoratívnej justície v Slovenskej republike
- 80. RZ MS SR – Racionalizácia administratívnych procesov
- 79. RZ MZVEZ SR – Zefektívnenie procesov Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí SR a ich modernizácia IKT prostriedkami
- 78. RZ ÚPPVII – Koncepčné budovanie digitálnej a inovatívnej VS – aktualizovaná verzia
- 77. RZ ÚPPVII – Digitálny ekosystém inklúzie – Centrálny systém hodnotenia a certifikácie jednotlivcov
- Dvanáste zasadnutie hodnotiacej komisie
- 76. RZ – ÚPPVII – Analytická jednotka a expertná platforma pre podporu rozvoja inteligentných miest a regiónov
- 75. RZ – ÚPPVII – Koordinácia a implementácia nástrojov podpory EÚ a makroregionálnych stratégií v Slovenskej republike
- 74. RZ – ÚOOÚ – Optimalizácia procesov ÚOOÚ a vybudovanie informačného systému
- 73. RZ – RTVS – Skvalitňovanie programovej služby RTVS
- Jedenáste zasadnutie hodnotiacej komisie
- 72. RZ – MVSR – Podpora tranformačného procesu
- Hlasovanie Per rollam
- 71.RZ-SIŽP -Zefektívnenie štátneho dozoru v starostlivosti o životné prostredie
- 70.RZ-NASES-Verejný manažment otvorených a dôveryhodných dát
- 69.RZ-UPPVII-Koncepčné budovanie digitálnej a inovatívnej VS
- 68.RZ-KNS SR-Informačný systém Kancelárie Najvyššieho súdu SR
- 67.RZ-MF SR-Elektronická fakturácia vo verejnom obstarávaní
- 66.RZ-MŽP SR-Efektívna správa priestorových údajov a služieb
- Desiate zasadnutie hodnotiacej komisie
- 65.RZ-Informačný systém Úradu na ochranu osobných údajov
- 64.RZ-ÚPVII-Modernizácia procesov riadenia a zníženie administratívnej záťaže
- 63.RZ-MDaV SR-Zlepšenie verejných politík v oblasti dopravy
- 62.RZ-RÚ-Posilnenie výkonu regulácie a štátneho dohľadu
- 61.RZ-MZ SR-Lepšie riadenie zdravotníctva na základe dát
- 60.RZ-MPRV SR-Optimalizácia procesov a tvorby politík MPRV SR
- 59.RZ-MS SR-Podpora mediácie ako alternatíveho riešenia sporov
- Deviate zasadnutie hodnotiacej komisie
- 58.RZ-SP-Zvýšenie efektivity práce zamestnancov
- 56.RZ-ŠGÚDŠ-Racionalizácia a modernizácia verejnej správy zabezpečovanej ŠGÚDŠ IKT prostriedkami (1)
- 57.RZ-APZ-Systematická podpora v boji proti prejavom extrémizmu a šíreniu propagandy v Slovenskej republike
- 55.RZ-NASES-Transparentné rozhodovanie vo verejnej správe-fáza I
- 54.RZ-ÚVO-Budovanie Inštitútu verejného obstarávania
- 53.RZ-NSSR-Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky – Zefektívnenie činnosti
- 52.RZ-MŠVVaŠ-Zefektívnenie procesov a realizácie služieb regionálneho školstva a uznávanie dokladov o vzdelaní a uznávanie odborných kvalifikácií zo zahraničia
- 51.RZ-MPSVaR-Optimalizácia procesov Národného inšpektorátu práce
- Ôsme zasadnutie hodnotiacej komisie
- 50.RZ-MZ SR-Zlepšenie procesov verejného zdravotníctva a nové elektronické služby úradov verejného zdravotníctva v SR
- 49.RZ-UPVII-Koncepčné budovanie digitálnej a inovatívnej VS
- 48.RZ-NASES-Zvyšovanie úžitkovej hodnoty digitálnych služieb pre občanov, podnikateľov a inštitúcie VS
- 47.RZ-NASES-Transparentné rozhodovanie vo verejnej správe
- 46.RZ-ÚSVROS-Kvalitnejšie verejné politiky prostredníctvom lepšieho poznania občianskej spoločnosti
- Siedme zasadnutie hodnotiacej komisie
- 45.RZ-SŠHR SR-Efektívna správa štátnych hmotných rezerv
- Čo sú Reformné zámery
- Hodnotiaca komisia
- 44.RZ-ŠFRB-Elektronické služby Štátneho fondu rozvoja bývania
- 43.RZ-APZ-Systematická podpora v boji proti prejavom extrémizmu a šíreniu propagandy v Slovenskej republike
- 42.RZ-ZMOS-Modernizácia miestnej územnej samosprávy
- 41.RZ-FS SR-Zefektívnenie správy daní a cla
- 40.RZ-ÚPVII-Koncepčné budovanie digitálnej a inovatívnej VS
- 39.RZ-ÚSVROS,SITBMVSR-Register mimovládnych neziskových organizácií a Otvorený informačný systém mimovládnych neziskových organizácií
- 38.RZ-ZVJS-Komplexné zvýšenie kvality procesov v podmienkach Zboru väzenskej a justičnej stráže
- 37.RZ-UNMSSR-Podpora manažérstva kvality v organizáciách verejnej správy
- 36.RZ-PU-Reformný zámer Pamiatkového úradu SR (oblasť Pamiatkový informačný systém)
- 35.RZ-MZ SR-e-Zdravie-Zabezpečenie dostupnosti a rozšírenie služieb elektronického zdravotníctva
- 34.RZ-MZ SR-Transformácia vnútorných procesov a zefektívnenie správy podriadených organizácií MZ SR
- 33.RZ-MZ SR-Lepšia regulácia-Kvalitnejšie a udržateľné zdravotníctvo
- 32.RZ-SP-Efektívne služby Sociálnej poisťovne v oblasti sociálneho poistenia
- 31.RZ-SVS-Podpora medzinárodnej spolupráce zameranej na posilnenie výmeny skúseností a príkladov dobrej praxe medzi krajinami EÚ a OECD v oblasti reformy verejnej správy
- Šieste zasadnutie hodnotiacej komisie
- 30.RZ-MDaV SR-Kvalitné a efektívne riadenie výstavby
- 29.RZ-SBA-Projekt vytvorenia analytickej jednotky pre RIA a MSP test-Centrum lepšej regulácie
- 28.RZ-MV SR-Digitálne pracovné prostredie zamestnanca klientskeho centra
- 27.RZ-MV SR-Centrálne komponenty správneho konania VS
- 26.RZ-MV SR-Riadenie procesov a dát pre OÚ, PZ a HaZZ
- Piate zasadnutie hodnotiacej komisie
- 25.RZ-NBÚ-Elektronické služby Národného bezpečnostného úradu
- 24.RZ-ÚREKPS-Modernizácia riadenia ľudských zdrojov Úradu pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb
- Štvrté zasadnutie hodnotiacej komisie
- 23.RZ-ÚPVII-Vybudovanie intervenčnej logiky strategického plánovania v ústredných orgánoch štátnej správy
- 22.RZ-NKÚ-Budovanie a rozvoj analytických kapacít-Hodnota za peniaze
- 21.RZ-MF SR-Unifikácia a optimalizácia ekonomických procesov štátu a implementácia Centrálneho ekonomického systému
- 20.RZ-ÚVO-Budovanie proklientsky orientovaného ÚVO
- 19.RZ-MH SR-Optimalizácia procesu posudzovania vplyvov (RIA)
- 18.RZ-MF SR-Hodnotenie efektívnosti verejných výdavkov (revízia výdavkov)
- 17.RZ-ŠÚ SR-Reforma zberu a spracovania štatistických údajov vo verejnej správe
- Tretie zasadnutie hodnotiacej komisie
- 16.RZ-JA SR-Rozvoj systému špecializovaného vzdelávania sudcov a justičných zamestnancov
- 14.RZ-MS SR-Vzdelávanie zamestnancov rezortu spravodlivosti a získavanie odborných znalostí
- 13.RZ-ÚV SR-Zefektívnenie a modernizácia riadenia ľudských zdrojov v štátnej správe
- 12.RZ-MS SR-Zlepšenie podnikateľského prostredia a odbremenenie súdneho systému
- 11.RZ-MS SR-Posilnenie a dobudovanie kapacít v oblasti poskytovania právnej pomoci
- 10.RZ-MS SR-Zefektívnenie súdneho systému
- 09.RZ-MV SR-Podpora partnerstva a dialógu
- 08.RZ-MV SR-Optimalizácia procesov vo verejnej správe, verzia 2
- Druhé zasadnutie hodnotiacej komisie
- 07.RZ-MV SR-Zvýšenie efektivity preventívnych a represívnych opatrení
- 06.RZ-MV SR-Zlepšenie prístupu obeti trestných činov k službám a vytvorenie kontaktných bodov pre obete
- 05.RZ-MF SR-Hodnotenie efektívnosti verejných výdavkov
- 04.RZ-MV SR-MF SR-Budovanie a rozvoj kapacít analytických útvarov
- 03.RZ-MV SR-Implementácia systému ďalšieho vzdelávania zamestnancov verejnej správy
- 01.RZ-MV SR-Meranie efektívnosti poskytovaných služieb verejnej správy, inštitucionálny rozvoj Klientskych centier a integrácia spätnej väzby klientov
- Prvé zasadnutie hodnotiacej komisie
Projekty
- Financovanie miezd pre OP EVS – III.
- DOPYTOVO-ORIENTOVANÉ PROJEKTY – PRÍPRAVA KVALITNÝCH SÚDNYCH KAPACÍT PROSTREDNÍCTVOM PODPORY ŠPECIALIZÁCIE SÚDNYCH ÚRADNÍKOV V SÚLADE S REFORMOU SÚDNEHO SYSTÉMU
- Podpora manažmentu krízových situácií a zabezpečenia poskytovania neodkladnej zdravotnej starostlivosti počas pandémie ochorenia COVID-19
- Podpora inštitucionálnych kapacít verejnej správy ako nástroj na elimináciu pandémie ochorenia COVID-19
- Zvyšovanie efektívnosti riadenia verejných politík v oblasti kybernetickej bezpečnosti
- Nové prístupy k regulácii elektronických komunikácií
- Podpora najexponovanejších odborov okresných úradov za účelom zvýšenia kvality poskytovaných proklientsky orientovaných služieb
- Implementácia opatrení na podporu reformy štruktúry a optimalizácie procesov v rodinnoprávnej agende
- Budovanie nástrojov pre poskytovanie kvalitnejšej zdravotnej starostlivosti
- Zvýšenie odolnosti Slovenska voči hybridným hrozbám pomocou posilnenia kapacít verejnej správy
- PODPORA ODBORNÝCH KAPACÍT MS SR PRE ZABEZPEČENIE REFORMNÝCH OPATRENÍ, OPTIMALIZÁCIU HODNOTIACICH PROCESOV A ZVYŠOVANIE EFEKTÍVNOSTI SÚDNEHO SYSTÉMU
- Optimalizácia procesov a posilnenie transparentnosti
- Budovanie implementačnej štruktúry pre implementáciu mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti
- Podpora partnerstva a dialógu v oblasti participatívnej tvorby verejných politík II.
- Dopytovo-orientované projekty – Podpora koordinačných a implementačných kapacít regionálneho rozvoja v úrovni miestnej územnej samosprávy
- Budovanie a posilnenie alternatívneho riešenia súdnych sporov prostredníctvom mediácie a efektívneho využívania nástrojov restoratívnej justície v Slovenskej republike
- Dopytovo-orientované projekty – Inteligentný a lepší samosprávny kraj
- Zvyšovanie efektívnosti v oblasti verejného obstarávania na Slovensku
- Efektívna správa priestorových údajov a služieb
- Financovanie miezd pre OP EVS – II.
- Metodicko-hodnotiaca jednotka a expertná platforma pre podporu rozvoja inteligentných miest a regiónov
- Podpora okresných úradov poskytujúcich integrované proklientsky orientované služby v menej rozvinutých regiónoch za účelom zlepšovania prístupu občanov k verejným službám
- Posilnenie výkonu regulácie a štátneho dohľadu elektronických komunikácií a poštových služieb a zlepšenie dostupnosti broadbandu
- Kvalitnejšie verejné politiky prostredníctvom lepšieho poznania občianskej spoločnosti
- Optimalizácia procesov Národného inšpektorátu práce
- Zlepšenie verejných politík v oblasti dopravy, inovačnej kapacity v doprave a podpora partnerstva v zavádzaní inteligentnej mobility
- Optimalizácia procesov verejného zdravotníctva
- Zavádzanie a podpora manažérstva kvality v organizáciách verejnej správy
- Efektívne štátne hmotné rezervy pre bezpečnosť obyvateľstva SR
- Zefektívnený Najvyšší súd – fáza 1
- Zlepšenie využívania údajov vo verejnej správe
- Zlepšenie digitálnych služieb vo verejnej správe prostredníctvom behaviorálnych inovácií
- Podpora transformačného procesu okresných úradov pri poskytovaní proklientsky orientovaných služieb klientskych pracovísk
- Zabezpečenie vzdelávania, analýz, štúdií a publicity v rámci OP EVS
- Zavedenie systému riadenia kvality v Zbore väzenskej a justičnej stráže
- Vzdelávanie zamestnancov rezortu spravodlivosti a získavanie odborných znalostí
- Modernizácia miestnej územnej samosprávy
- Zlepšovanie podnikateľského prostredia na Slovensku a hodnotenie politík v kompetencii Ministerstva hospodárstva SR
- Zlepšenie kvality služieb a riadenia ľudských zdrojov Úradu pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb (projekt je riadne ukončený)
- Podpora partnerstva a dialógu v oblasti participatívnej tvorby verejných politík
- Hodnotiace, testovacie a metodické centrum pre ľudské zdroje
- Špičkové vzdelávanie pre zamestnancov analytických útvarov
- Implementácia systému ďalšieho vzdelávania zamestnancov verejnej správy (projekt je riadne ukončený)
- Optimalizácia procesov vo verejnej správe
- Meranie efektívnosti poskytovaných služieb verejnej správy, inštitucionálny rozvoj Klientskych centier a integrácia spätnej väzby klientov
- Hodnotenie efektívnosti verejných výdavkov (revízia výdavkov)
- Vybudovanie intervenčnej logiky strategického plánovania v ústredných orgánoch štátnej správy
- Zavedenie spoločného systému hodnotenia kvality (model CAF) (projekt je riadne ukončený)
- Zlepšenie prístupu obetí trestných činov k službám a vytvorenie kontaktných bodov pre obete
- Budovanie a rozvoj odborných kapacít za účelom zvyšovania kvality kontrolnej činnosti NKÚ SR
- Rozvoj systému špecializovaného vzdelávania pre sudcov a justičných zamestnancov
- Budovanie a posilnenie analytických kapacít v rezorte spravodlivosti a zavedenie kľúčových znalostných systémov rezortu
- Reforma zberu a spracovania štatistických údajov vo verejnej správe
- Financovanie miezd pre OP EVS – I. (projekt je riadne ukončený)
- Procesno-organizačný audit Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky a vybraných organizácií rezortu spravodlivosti a audit výkonu súdnej moci
- Posilnenie a dobudovanie kapacít v oblasti poskytovania právnej pomoci a prevencia eskalácie právnych problémov
- Obchodný register a životné situácie podnikateľov
- Budovanie a rozvoj kapacít analytických útvarov na vybraných ústredných orgánoch štátnej správy
- Mapovanie a analýza stavu podporných a administratívnych procesov vo vybraných inštitúciách verejnej správy a návrh optimalizovaných a unifikovaných podporných a administratívnych procesov
- Dopytovo-orientované projekty – Občianska informovanosť a participácia
- Dopytovo-orientované projekty – Tvorba lepšej verejnej politiky
Aktuality
- USMERNENIE RIADIACEHO ORGÁNU č. 10, verzia č. 1 pre PO 2014 – 2020 k ukončeniu projektov v súvislosti s koncom programového obdobia 2014-2020
- SCHVÁLENÁ REVÍZIA OPERAČNÉHO PROGRAMU EFEKTÍVNA VEREJNÁ SPRÁVA 2014 – 2020, 9.0
- VYDANIE USMERNENIA Č. 1 k vyzvaniu na projekt technickej pomoci s kódom vyzvania č. OPEVS-PO3-SC3.1-2023-2
- USMERNENIE RIADIACEHO ORGÁNU č. 9, verzia č. 2 pre PO 2014 – 2020 k vybraným aspektom implementácie projektu PODPORA INŠTITUCIONÁLNYCH KAPACÍT VEREJNEJ SPRÁVY AKO NÁSTROJ NA ELIMINÁCIU PANDÉMIE OCHORENIA COVID-19 a projektu PODPORA MANAŽMENTU KRÍZOVÝCH SITUÁCIÍ A ZABEZPEČENIA POSKYTOVANIA NEODKLADNEJ ZDRAVOTNEJ STAROSTLIVOSTI POČAS PANDÉMIE OCHORENIA COVID-19 v rámci Operačného programu Efektívna verejná správa
- VYZVANIE NA PROJEKT TECHNICKEJ POMOCI NA PODPORU IMPLEMENTÁCIE OP EVS PROSTREDNÍCTVOM PRIMERANÉHO MZDOVÉHO ZABEZPEČENIA OPRÁVNENÝCH ZAMESTNANCOV II
- VYZVANIE NA NÁRODNÝ PROJEKT PODPORA MANAŽMENTU KRÍZOVÝCH SITUÁCIÍ A ZABEZPEČENIA POSKYTOVANIA NEODKLADNEJ ZDRAVOTNEJ STAROSTLIVOSTI POČAS PANDÉMIE OCHORENIA COVID-19
- Oznam pre prijímateľov, ktorý majú termín konca realizácie aktivít projektu 12/2023
- VYZVANIE NA NÁRODNÝ PROJEKT PODPORA ODBORNÝCH KAPACÍT MS SR PRE ZABEZPEČENIE REFORMNÝCH OPATRENÍ, OPTIMALIZÁCIU HODNOTIACICH PROCESOV A ZVYŠOVANIE EFEKTÍVNOSTI SÚDNEHO SYSTÉMU
- Oznam o zverejnení aktualizácie Jednotnej príručky k VO
- VYZVANIE NA NÁRODNÝ PROJEKT PODPORA PARTNERSTVA A DIALÓGU V OBLASTI PARTICIPATÍVNEJ TVORBY VEREJNÝCH POLITÍK II
- VYZVANIE NA NÁRODNÝ PROJEKT ZVYŠOVANIE EFEKTÍVNOSTI RIADENIA VEREJNÝCH POLITÍK V OBLASTI KYBERNETICKEJ BEZPEČNOSTI
- Vyzvanie na národný projekt PODPORA NAJEXPONOVANEJŠÍCH ODBOROV OKRESNÝCH ÚRADOV ZA ÚČELOM ZVÝŠENIA KVALITY POSKYTOVANÝCH PROKLIENTSKY ORIENTOVANÝCH SLUŽIEB
- SCHVÁLENÁ REVÍZIA OPERAČNÉHO PROGRAMU EFEKTÍVNA VEREJNÁ SPRÁVA 2014 – 2020, 8.0
- VYDANIE USMERNENIA Č. 1 K VYZVANIU NA NÁRODNÝ PROJEKT „POSILNENIE A DOBUDOVANIE KAPACÍT V OBLASTI POSKYTOVANIA PRÁVNEJ POMOCI A PREVENCIA ESKALÁCIE PRÁVNYCH PROBLÉMOV“
- VYDANIE USMERNENIA Č. 1 K VYZVANIU NA NÁRODNÝ PROJEKT „ZLEPŠENIE PRÍSTUPU OBETÍ TRESTNÝCH ČINOV K SLUŽBÁM A VYTVORENIE KONTAKTNÝCH BODOV PRE OBETE“
- Vyzvanie na národný projekt IMPLEMENTÁCIA OPATRENÍ NA PODPORU REFORMY ŠTRUKTÚRY A OPTIMALIZÁCIE PROCESOV V RODINNOPRÁVNEJ AGENDE
- Vyzvanie na národný projekt NOVÉ PRÍSTUPY K REGULÁCII ELEKTRONICKÝCH KOMUNIKÁCIÍ
- Vyzvanie na národný projekt BUDOVANIE NÁSTROJOV PRE POSKYTOVANIE KVALITNEJŠEJ ZDRAVOTNEJ STAROSTLIVOSTI
- Oznam o zverejnení korigenda Jednotnej príručky k VO
- Oznam o zverejnení „Jednotnej príručky k ŽoP“
- Vyzvanie na národný projekt ZVÝŠENIE ODOLNOSTI SLOVENSKA VOČI HYBRIDNÝM HROZBÁM POMOCOU POSILNENIA KAPACÍT VEREJNEJ SPRÁVY
- Upozornenie RO
- USMERNENIE RIADIACEHO ORGÁNU č. 9, verzia č. 1 pre PO 2014 – 2020 k vybraným aspektom implementácie projektu PODPORA INŠTITUCIONÁLNYCH KAPACÍT VEREJNEJ SPRÁVY AKO NÁSTROJ NA ELIMINÁCIU PANDÉMIE OCHORENIA COVID-19 v rámci Operačného programu Efektívna verejná správa
- Vydanie usmernenia č. 2 k výzve na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok PRÍPRAVA KVALITNÝCH SÚDNYCH KAPACÍT PROSTREDNÍCTVOM PODPORY ŠPECIALIZÁCIE SÚDNYCH ÚRADNÍKOV V SÚLADE S REFORMOU SÚDNEHO SYSTÉMU
- Vydanie usmernenia č. 1 k výzve na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok PRÍPRAVA KVALITNÝCH SÚDNYCH KAPACÍT PROSTREDNÍCTVOM PODPORY ŠPECIALIZÁCIE SÚDNYCH ÚRADNÍKOV V SÚLADE S REFORMOU SÚDNEHO SYSTÉMU
- VYZVANIE NA NÁRODNÝ PROJEKT – BUDOVANIE IMPLEMENTAČNEJ ŠTRUKTÚRY PRE IMPLEMENTÁCIU MECHANIZMU NA PODPORU OBNOVY A ODOLNOSTI
- Dopytovo-orientovaná výzva – Príprava kvalitných súdnych kapacít prostredníctvom podpory špecializácie súdnych úradníkov v súlade s reformou súdneho systému
- VYZVANIE NA NÁRODNÝ PROJEKT – PODPORA INŠTITUCIONÁLNYCH KAPACÍT VEREJNEJ SPRÁVY AKO NÁSTROJ NA ELIMINÁCIU PANDÉMIE OCHORENIA COVID-19
- VYSVETLENIE K AKTUALIZÁCII VÝZVY Č. 2 V ITMS – vyzvanie na národný projekt Optimalizácia procesov a posilnenie transparentnosti Najvyššieho súdu SR
- VYZVANIE NA NÁRODNÝ PROJEKT – OPTIMALIZÁCIA PROCESOV A POSILNENIE TRANSPARENTNOSTI NAJVYŠŠIEHO SÚDU SR
- Schválená revízia Operačného programu Efektívna verejná správa 2014 – 2020, 5.0
- Príručka k procesu verejného obstarávania
- Konalo sa 19. riadne zasadnutie Monitorovacieho výboru operačného programu Efektívna verejná správa
- Operačný program Efektívna verejná správa podporí zvyšovanie efektívnosti v oblasti verejného obstarávania na Slovensku
- RO pre OP EVS uplatňuje politiku nulovej tolerancie voči podvodom a korupcii
- USMERNENIE č. 8 k niektorým implementačným opatreniam súvisiacim s vyhlásením mimoriadnej situácie pre šírenie nebezpečnej nákazlivej ľudskej choroby COVID-19
- DÔLEŽITÝ OZNAM – Usmernenie RO pre OP EVS k uplatneniu okolnosti vylučujúcej zodpovednosť v období uplatnenia mimoriadnej situácie pri projektoch v realizácii
- VYZVANIE NA NÁRODNÝ PROJEKT – ZVYŠOVANIE EFEKTÍVNOSTI V OBLASTI VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA NA SLOVENSKU
- VYZVANIE NA NÁRODNÝ PROJEKT – OPTIMALIZÁCIA RIADIACICH A PODPORNÝCH PROCESOV
- VYZVANIE NA NÁRODNÝ PROJEKT – BUDOVANIE A POSILNENIE ALTERNATÍVNEHO RIEŠENIA SÚDNYCH SPOROV PROSTREDNÍCTVOM MEDIÁCIE A EFEKTÍVNEHO VYUŽÍVANIA NÁSTROJOV RESTORATÍVNEJ JUSTÍCIE V SLOVENSKEJ REPUBLIKE
- Podpora koordinačných a implementačných kapacít regionálneho rozvoja v úrovni miestnej územnej samosprávy
- VÝZVA NA PREDKLADANIE ŽoNFP – PODPORA KOORDINAČNÝCH A IMPLEMENTAČNÝCH KAPACÍT REGIONÁLNEHO ROZVOJA V ÚROVNI MIESTNEJ ÚZEMNEJ SAMOSPRÁVY
- VYZVANIE NA NÁRODNÝ PROJEKT – METODICKO-HODNOTIACA JEDNOTKA A EXPERTNÁ PLATFORMA PRE PODPORU ROZVOJA INTELIGENTNÝCH MIEST A REGIÓNOV
- VYZVANIE NA NÁRODNÝ PROJEKT – EFEKTÍVNA SPRÁVA PRIESTOROVÝCH ÚDAJOV A SLUŽIEB (ESPUS)
- OPERAČNÝ PROGRAM EFEKTÍVNA VEREJNÁ SPRÁVA HODNOTÍ ROK 2019
- VŠETKY VYŠŠIE ÚZEMNÉ CELKY SA ZAPOJILI DO VÝZVY
- MONITOROVACÍ VÝBOR PRE OPERAČNÝ PROGRAM EFEKTÍVNA VEREJNÁ SPRÁVA MAL SVOJE 18. ZASADNUTIE
- VYZVANIE NA NÁRODNÝ PROJEKT – ZEFEKTÍVNENIE POSTUPOV ŠTÁTNEHO DOZORU A INTEGROVANEJ PREVENCIE V STAROSTLIVOSTI O ŽIVOTNÉ PROSTREDIE
- OPERAČNÝ PROGRAM EFEKTÍVNA VEREJNÁ SPRÁVA DOSIAHOL POZITÍVNE VÝSLEDKY V PRIESKUME VEREJNEJ MIENKY O JEHO POVEDOMÍ
- VYZVANIE NA NÁRODNÝ PROJEKT – PODPORA OKRESNÝCH ÚRADOV POSKYTUJÚCICH INTEGROVANÉ PROKLIENTSKY ORIENTOVANÉ SLUŽBY V MENEJ ROZVINUTÝCH REGIÓNOCH ZA ÚČELOM ZLEPŠOVANIA PRÍSTUPU OBČANOV K VEREJNÝM SLUŽBÁM
- Dobrí ľudia MV SR na Dobrom trhu podporili ženy v núdzi
- Najvyšší súd rozhoduje rýchlejšie. Výrazne k tomu prispelo analytické oddelenie.
- Operačný program Efektívna verejná správa (OP EVS) pomáha Regulačnému úradu zvyšovať odbornú úroveň zamestnancov a modernizovať poskytovanie verejných služieb
- NAJVYŠŠÍ SÚD SLOVENSKEJ REPUBLIKY POKRAČUJE V ZEFEKTÍVŇOVANÍ SVOJICH PROCESOV
- Operačný program Efektívna verejná správa podporí vytvorenie SMART regiónov sumou 23 miliónov eur
- VYHLÁSENIE DOPYTOVO-ORIENTOVANEJ VÝZVY PRE SAMOSPRÁVNE KRAJE
- Hľadáme do tímu nové posily
- VYZVANIE NA NÁRODNÝ PROJEKT – POSILNENIE VÝKONU REGULÁCIE A ŠTÁTNEHO DOHĽADU ELEKTRONICKÝCH KOMUNIKÁCIÍ A POŠTOVÝCH SLUŽIEB A ZLEPŠENIE DOSTUPNOSTI BROADBANDU
- Monitorovací výbor pre Operačný program Efektívna verejná správa mal svoje 15. zasadnutie
- OBČIANSKA SPOLOČNOSŤ SKVALITNÍ VEREJNÉ POLITIKY PROSTREDNÍCTVOM AKTUÁLNYCH DÁT
- VYZVANIE NA NÁRODNÝ PROJEKT – ZEFEKTÍVNENÝ NAJVYŠŠÍ SÚD – FÁZA 2
- VYZVANIE NA NÁRODNÝ PROJEKT – KVALITNEJŠIE VEREJNÉ POLITIKY PROSTREDNÍCTVOM LEPŠIEHO POZNANIA OBČIANSKEJ SPOLOČNOSTI
- Rezort vnútra v roku 2018 pokračoval v naštartovanej reforme verejnej správy, naďalej pomáha rómskym komunitám, reaguje na zmeny klímy či chráni vonkajšie hranice
- OZNAM O 15. ZASADNUTÍ MONITOROVACIEHO VÝBORU PRE OP EVS
- OZNAM O UKONČENÍ MOŽNOSTI PREDKLADANIA ŽONFP TÝKAJÚCI SA KONKRÉTNYCH VÝZIEV
- VYZVANIE NA NÁRODNÝ PROJEKT – VYTVORENIE EFEKTÍVNEHO PREVÁDZKOVATEĽA KVALITNÝCH ELEKTRONICKÝCH SLUŽIEB ZDRAVOTNÍCTVA
- Schválené žiadosti z 2. kola dopytovo-orientovaných výziev pre mimovládne a neziskové organizácie
- Vyzvanie na národný projekt – ZLEPŠENIE VEREJNÝCH POLITÍK V OBLASTI DOPRAVY, INOVAČNEJ KAPACITY V DOPRAVE A PODPORA PARTNERSTVA V ZAVÁDZANÍ INTELIGENTNEJ MOBILITY
- Vyzvanie na národný projekt – OPTIMALIZÁCIA PROCESOV VEREJNÉHO ZDRAVOTNÍCTVA
- Vyzvanie na národný projekt – PODPORA TRANSFORMAČNÉHO PROCESU OKRESNÝCH ÚRADOV PRI POSKYTOVANÍ PROKLIENTSKY ORIENTOVANÝCH SLUŽIEB KLIENTSKYCH PRACOVÍSK
- OZNAM O 14. ZASADNUTÍ MONITOROVACIEHO VÝBORU PRE OP EVS
- OZNÁMENIE O ZASADNUTÍ HODNOTIACEJ KOMISIE NA POSUDZOVANIE REFORMNÝCH ZÁMEROV
- Vyzvanie na národný projekt – OPTIMALIZÁCIA PROCESOV NÁRODNÉHO INŠPEKTORÁTU PRÁCE
- Vyzvanie na národný projekt – ZLEPŠENIE VYUŽÍVANIA ÚDAJOV VO VEREJNEJ SPRÁVE
- Európska komisia schválila revíziu operačného programu Efektívna verejná správa
- Vyzvanie na národný projekt – ZLEPŠENIE DIGITÁLNYCH SLUŽIEB VO VEREJNEJ SPRÁVE PROSTREDNÍCTVOM BEHAVIORÁLNYCH INOVÁCIÍ
- Zamestnanci MV SR napiekli koláče na Dobrý trh a pomohli tak ľudom v núdzi
- Oznam o ukončení možnosti predkladania ŽoNFP týkajúci sa konkrétnych výziev
- Miestna samospráva bude vedieť reagovať na nové trendy, umožní to operačný program Efektívna verejná správa
- OPERAČNÝ PROGRAM EFEKTÍVNA VEREJNÁ SPRÁVA PODPORÍ ZEFEKTÍVNENIE NAJVYŠŠIEHO SÚDU SLOVENSKEJ REPUBLIKY
- Vyzvanie na národný projekt – ZEFEKTÍVNENÝ NAJVYŠŠÍ SÚD-FÁZA 1
- Oznam o 13. zasadnutí Monitorovacieho výboru pre OP EVS
- OZNÁMENIE O ZASADNUTÍ HODNOTIACEJ KOMISIE NA POSUDZOVANIE REFORMNÝCH ZÁMEROV
- OPERAČNÝ PROGRAM EFEKTÍVNA VEREJNÁ SPRÁVA PODPORÍ VZDELÁVANIE ZAMESTNACOV REZORTU SPRAVODLIVOSTI
- Vyzvanie na národný projekt – ZAVÁDZANIE A PODPORA MANAŽÉRSTVA KVALITY V ORGANIZÁCIÁCH VEREJNEJ SPRÁVY
- INFORMÁCIA K DOPYTOVÝM VÝZVAM PRE MIMOVLÁDNE NEZISKOVÉ ORGANIZÁCIE
- Vyzvanie na národný projekt – EFEKTÍVNE ŠTÁTNE HMOTNÉ REZERVY PRE BEZPEČNOSŤ OBYVATEĽSTVA SR
- Presun uzatvorenia III. hodnotiaceho kola
- Operačný program Efektívna verejná správa prispeje k efektívnejšej správe daní a cla a proklientsky orientovanému úradu Finančnej správy
- Vyzvanie na národný projekt – ZEFEKTÍVNENIE SPRÁVY DANÍ A CLA
- Na mimoriadnom Monitorovacom výbore pre operačný program Efektívna verejná správa sa prezentovali informácie ohľadom plánovaného čerpania a schválili sa dva zámery národných projektov
- Vyzvanie na národný projekt – MODERNIZÁCIA MIESTNEJ ÚZEMNEJ SAMOSPRÁVY
- Verejná výzva na partnera národného projektu Systematická podpora v boji proti prejavom extrémizmu a šíreniu propagandy v Slovenskej republike – APZ
- Vyzvanie na národný projekt – VZDELÁVANIE ZAMESTNANCOV REZORTU SPRAVODLIVOSTI A ZÍSKANIE ODBORNÝCH ZNALOSTÍ
- Do tímu OP EVS hľadáme posily
- Monitorovací výbor pre OP EVS schválil ďalších päť zámerov národných projektov
- Do druhého hodnotiaceho kola dopytovo-orientovaných výziev pre MNO prišlo 101 žiadostí o NFP
- Operačný program Efektívna verejná správa spúšťa svoju novú webovú stránku www.reformuj.sk
- Oznam o 12. zasadnutí Monitorovacieho výboru pre OP EVS
- Na školenia pre prijímateľov z dopytovo-orientovaných výziev prišlo 115 zástupcov občianskej spoločnosti
- Vyzvanie na národný projekt – Zavedenie systému riadenia kvality v Zbore väzenskej a justičnej stráže
- Vyzvanie na národný projekt – Zlepšovanie podnikateľského prostredia na Slovensku
- Monitorovací výbor pre OP EVS schválil ďalších osem zámerov národných projektov
- Oznam o zasadnutí Monitorovacieho výboru pre OP EVS
- Zo šiestich dopytovo-orientovaných výziev je schválených 66 projektov
- Zverejnili sme zoznam schválených ŽoNFP v rámci troch dopytovo-orientovaných výziev pre mimovládne organizácie
- Zverejnili sme usmernenia k dopytovo-orientovaným výzvam
- Uzávierka II. hodnotiaceho kola pre dopytovo orientované výzvy OP EVS
- Cez OP EVS bude financované zavádzanie behaviorálnych inovácií či zlepšenie využívania údajov vo verejnej správe
- Rezort vnútra v roku 2017 naštartoval reformu verejnej správy, naďalej pomáha rómskym komunitám, reaguje na zmeny klímy či chráni vonkajšie hranice
- Cez OP EVS bude vybudovaný proklientsky orientovaný Úrad pre verejné obstarávanie
- Informácia k dopytovým výzvam pre mimovládne neziskové organizácie
- Kontaktné body pre obete trestných činov by mali začať poskytovať služby koncom roka 2018
- Financie z Európskeho sociálneho fondu zvyšujú efektivitu verejných inštitúcií či zabezpečujú zdravotnú starostlivosť v rómskych komunitách
- Na tohtoročnom kongrese ITAPA 2017 sme opäť diskutovali o efektívnej verejnej správe
- Informácia k dopytovým výzvam pre mimovládne neziskové organizácie
- Národný projekt zameraný na zvyšovanie kvality kontrolnej činnosti NKÚ SR
- Pre záujem mimovládnych neziskových organizácií navyšujeme alokáciu na tvorbu lepších verejných politík, boj proti korupcii, zvyšovanie participácie a informovanosti o 15 miliónov eur.
- Cez operačný program Efektívna verejná správa sa dostanú sudcovia a justiční zamestnanci ku kvalitnému vzdelávaniu
- Aktuálna informácia k dopytovým výzvam
- Oznam o zasadnutí Monitorovacieho výboru pre OP EVS
- Informácia o počte predložených žiadostí
- Predĺženie stránkových hodín podateľne na Panenskej 21
- Vyhlásenie vyzvaní na dva národné projekty
- Telefonické konzultácie k dopytovo-orientovaným výzvam
- Cez operačný program Efektívna verejná správa sa vytvorí 8 kontaktných bodov pre obete trestných činov
- Aktualizovaný zoznam často kladených otázok k výzvam pre mimovládne neziskové organizácie
- Vyzvanie na národný projekt Zlepšenie prístupu obetí trestných činov k službám a vytvorenie kontaktných bodov pre obete
- Aktualizovaný zoznam často kladených otázok k výzvam pre mimovládne neziskové organizácie
- Predĺžený termín na prihlasovanie odborných hodnotiteľov žiadostí o nenávratný finančný príspevok
- Pre sociálne a ekonomicky znevýhodnené skupiny bude právna pomoc vďaka operačnému programu Efektívna verejná správa dostupnejšia
- Vyhlásenie vyzvania na národný projekt Zavedenie spoločného systému hodnotenia kvality (model CAF)
- Vyspelé vzdelávacie aktivity zvýšia cez operačný program Efektívna verejná správa kvalitu zamestnancov regulačného úradu
- Osobné konzultácie k dopytovo-orientovaným výzvam zameraným na mimovládne neziskové organizácie
- Často kladené otázky k výzvam pre mimovládne neziskové organizácie
- Výzvy pre mimovládky z operačného programu Efektívna verejná správa sa stretli s veľkým záujmom
- Predĺžený termín na prihlasovanie odborných hodnotiteľov žiadostí o nenávratný finančný príspevok
- Vyzvanie na národný projekt – Zvýšená efektívnosť súdneho systému
- Prostredníctvom nového centra pre ľudské zdroje na Úrade vlády SR sa vytvorí profesionálna štátna služba
- Operačný program Efektívna verejná správa podporí známy projekt Hodnota za peniaze
- Rýchlejší a kvalitnejší obchodný register aj vďaka operačnému programu Efektívna verejná správa
- Vyhlásenie vyzvania na národný projekt Hodnotiace, testovacie a metodické centrum pre ľudské zdroje
- Rozbiehajú sa prvé reformné projekty, ktoré posunú Slovensko vpred
- Vyhlásenie vyzvania na národný projekt Hodnotenie efektívnosti verejných výdavkov
- Vyhlásenie dopytovo-orientovaných výziev pre mimovládne neziskové organizácie
- Mimovládne organizácie podporí v tvorbe lepších verejných politík operačný program Efektívna verejná správa
- Na vybraných orgánoch štátnej správy pribudnú vďaka podpore operačného programu Efektívna verejná správa analytické útvary
- Projekt vytvorí predpoklady pre jednotný systém ekonomickej agendy v rôznych inštitúciách
- Oznam o zasadnutí Monitorovacieho výboru pre OP EVS
- Operačný program Efektívna verejná správa pomôže zvýšiť kvalitu analytického centra Ministerstva spravodlivosti SR
- OP EVS a Úrad splnomocnenca vlády SR pre rozvoj občianskej spoločnosti organizujú sériu infoseminárov k dopytovej výzve pre mimovládky
- Projektom vytvorí Ministerstvo spravodlivosti SR podmienky na to, aby súdy fungovali efektívnejšie a rýchlejšie
- Aktuálny indikatívny harmonogram výziev na rok 2017
- Analytici sú pre verejnú správu kľúčoví, operačný program Efektívna verejná správa preto podporí ich vzdelávanie
- Rozhovor so Samuelom Arbe: Slovensko si zaslúži modernú verejnú správu
- Oznámenie o zasadnutí hodnotiacej komisie na posudzovanie reformných zámerov
- Monitorovací výbor pre OP Efektívna verejná správa schválil zámery národných projektov pre NKÚ aj pre úrad podpredsedu vlády
- Príručka pre žiadateľa – verzia 3.0
- Lepšie nastavenie reforiem na Slovensku
- Usmernenie č. 1 k vyzvaniu na národný projekt – organizačný audit MS SR
- Oznam o zasadnutí Monitorovacieho výboru pre OP EVS
- Rok 2016 na sekcii európskych programov: 19 výziev a 5 vyzvaní za 100,5 milióna eur
- Sériu diskusií s názvom Občan ako klient štátu si vypočulo takmer 300 študentov po celom Slovensku
- Ministerstvo vnútra SR vyhlásilo vyzvanie na ďalší národný projekt
- Vláda i poslanci odobrili zákon o štátnej službe, ktorý pomôže napĺňať ciele Operačného programu Efektívna verejná správa
- Generálna riaditeľka SEP MV SR sa zúčastnila na kongrese ITAPA
- MV SR vyhlásilo vyzvania pre projekty optimalizácie verejnej správy a vzdelávania zamestnancov
- Monitorovací výbor pre Operačný program Efektívna verejná správa schválil zámery deviatich národných projektov
- Výzva na výber odborných hodnotiteľov pre prioritnú os 2
- Oznam o zasadnutí Monitorovacieho výboru pre OP EVS
- Členské štáty robia pokrok pri odhaľovaní a prevencii podvodov s fondmi EÚ
- Výročná správa OP EVS 2014 – 2015
- Európsky úrad pre boj proti podvodom (OLAF) zverejnil Výročnú správu o svojej činnosti v roku 2015
- Ministerstvo vnútra vytvorilo mechanizmus pre efektívnejší progres vo verejnej správe
- Uskutočnilo sa 5. zasadnutie monitorovacieho výboru pre OP EVS
- Výzva na odborných hodnotiteľov
- Slovensko na ceste za vyššou hodnotou za verejné peniaze a kvalitnejším štátnym aparátom
- Návštevníkom osláv Dňa Európy sme predstavili operačné programy v správe rezortu vnútra
- Výročná správa o aktivitách sieťových partnerov v oblasti ochrany finančných záujmov EÚ v Slovenskej republike za rok 2015
- Prieskum miery informovanosti o boji proti podvodom
- Modernizácia verejnej správy na Slovensku optikou OECD
- Európska komisia predstavila v Bratislave príručku pre skvalitňovanie verejnej správy
- Napiekli koláče na Dobrý trh a pomohli tak ľuďom v núdzi
- Európska komisia zverejnila Výročnú správu o ochrane finančných záujmov Európskej únie za rok 2014 (tzv. „PIF správu“)
- Pripravujeme 3. zasadnutie Monitorovacieho výboru pre OP EVS
- Modernizácia verejnej správy z eurofondov dostala zelenú
- Veľká výkonnosť vyšetrovaní úradu OLAF v roku 2014 prinesie daňovníkom EÚ hmatateľné výsledky
- Zmena poštovej adresy sekcie európskych programov
- Členovia monitorovacieho výboru pre OP EVS rokovali druhýkrát
- S expertmi OECD o dôležitosti kvalitných elektronických služieb pre občanov a podnikateľskú sféru
- Experti OECD pomáhajú s budovaním efektívnej verejnej správy na Slovensku, konal sa prvý seminár
- Čerpanie eurofondov na efektívnu verejnú správu bude kontrolovať 25 zástupcov štátu, samosprávy aj tretieho sektora
- Monitorovací výbor pre OP EVS má za sebou úvodné zasadnutie
- Európska komisia schválila Slovensku operačný program pre verejnú správu
- Slovenské úrady pomôžu zreformovať experti z OECD
Monitorvanie
- 22. zasadnutie MV OP EVS – 25. septembra 2023
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 9. augusta 2023
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 9. augusta 2023
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 26.mája 2023
- 21. zasadnutie MV OP EVS – 29. septembra 2022
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 26. septembra 2022
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 14. júla 2022
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 6. júla 2022
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 10. júna 2022
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 20. mája 2022
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 20. mája 2022
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 15. marca 2022
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 15. marca 2022
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 17. februára 2022
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 17. februára 2022
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 6.decembra 2021
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 6. decembra 2021
- 20. zasadnutie MV OP EVS – 30. septembra 2021
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 13. augusta 2021
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 13. augusta 2021
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 8. júla 2021
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 28. mája 2021
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 12. mája 2021
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 31. marca 2021
- 19. zasadnutie MV OP EVS – 10. decembra 2020
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 12. augusta 2020
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 29. júna 2020
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 22. mája 2020
- 18. zasadnutie MV OP EVS – 14. novembra 2019
- 17. zasadnutie MV OP EVS – 12. Septembra 2019
- 16. zasadnutie MV OP EVS – 28. mája 2019
- 15. zasadnutie MV OP EVS – 20. marca 2019
- 14. zasadnutie MV OP EVS – 27. novembra 2018
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 6. novembra 2018
- 13. zasadnutie MV OP EVS – 26. septembra 2018
- Zoznam zámerov NP OP EVS
- 1. mimoriadne zasadnutie – 28. júna 2018
- 12. zasadnutie MV OP EVS – 24. mája 2018
- 11. zasadnutie MV OP EVS – 15. marca 2018
- 10. zasadnutie MV OP EVS – 19. decembra 2017
- Plán hodnotení
- Hodnotenie OP EVS
- 9. zasadnutie MV OP EVS – 7. septembra 2017
- Monitorovací výbor pre OP EVS
- Výročné správy
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 23. júna 2017
- 8. zasadnutie MV OP EVS – 16. mája 2017
- 7. zasadnutie MV OP EVS – 16. marca 2017
- Per rollam hlasovanie MV OP EVS – 22. decembra 2016
- 6. zasadnutie MV OP EVS – 21. októbra 2016
- 5. zasadnutie MV OP EVS – 30. mája 2016
- 4. zasadnutie MV OP EVS – 20. novembra 2015
- 3. zasadnutie MV OP EVS – 24. septembra 2015
- 2. zasadnutie MV OP EVS – 21. mája 2015
- 1. zasadnutie MV OP EVS – 24. februára 2015
Kontakty
FAQ
- V rámci podmienky 2.1.11 požadujete predloženie uzatvorenej zmluvy o partnerstve k ŽoNFP. Akým spôsobom má byť táto zmluva s partnerom vložená do ITMS2014+?
- V povinnej prílohe ŽoNFP rozpočet (príloha č. 5d Príručky pre žiadateľa – formulár) je excelovský zošit „Rozdelenie MRR_RR“. Ako ho máme vyplniť, keď pre naše vyzvanie je oprávneným územím len menej rozvinutý región?
- Vo výzve je povinnou prílohou ŽoNFP rozpočet projektu (príloha č. 5d Príručky pre žiadateľa – formulár), v ktorom musíme rozpísať všetky položky a podpoložky spolu s príslušným komentárom. Ako máme postupovať pri vyplnení rozpočtu prostredníctvom ITMS2014+ v rámci 11. časti ŽoNFP ?
- Príručka pre Žiadateľa (ďalej len príručka) sa viackrát odvoláva na – Opis projektu (príloha č. 2 príručky – formulára) , ktorú sme však nenašli vo výzve ako povinnú prílohu ŽoNFP. Máme opis projektu posielať aj ako samostatnú prílohu podľa formulára príručky alebo stačí opis, ktorý vyplníme v 7. časti ŽoNFP prostredníctvom ITMS2014+?
- V ktorej časti a akým spôsobom je potrebné uviesť výstupy/zamestnancov započítaných v rámci plánovaných merateľných ukazovateľov v časti 10. Aktivity projektu a očakávané merateľné?
- Ak by sme teda zamestnali ako Prijímateľ takýmto spôsobom 3 odborníkov každého na tretinový úväzok, koľko ucelených výstupov musíme vytvoriť pre merateľné ukazovatele P0587 a/alebo P0178 ?
- V prípade, že pre realizáciu aktivít projektu potrebujeme ďalšie pracovné pozície nad rámec povinných minimálnych výstupov v rozsahu určenom výzvou v podmienke poskytnutia príspevku č. 2.3.1, môžeme na to využiť aj pracovný pomer na skrátené pracovné úväzky?
- Ako nastaviť dopad aktivít projektu vo vzťahu k cieľovému územiu (žiadateľ, partneri, NRO)?
- Je nutné v ŽoNFP popísať príspevok projektu k prierezovým témam OP EVS?
- Ako rozpočtovať výdavky na projektového a finančného manažéra?
- Je možné si v rozpočte uplatniť samostatnú položku na prípravu ŽoNFP ako je to uvedené v Príručke pre žiadateľa a budú takéto výdavky oprávnené ?
- Od kedy je možné reálne vykonávať činnosti v prospech projektu s predpokladom uznania oprávnených výdavkov ?
- V prípade overenia podmienok poskytnutia príspevku 2.1.6 a 2.1.7 je postačujúca neoverená kópia uznesenia ?
- Musí žiadateľ uzatvoriť partnerské zmluvy so všetkými partnermi určenými príslušným výborom NRO
- Musí žiadateľ uzatvoriť partnerské zmluvy so všetkými partnermi určenými príslušným výborom NRO ?
- V podmienke poskytnutia príspevku č. 2.1.1. Oprávnený žiadateľ je napísané, že žiadateľ musí splniť jednu z nasledujúcich územných podmienok: A.) žiadateľ musí byť územne včlenený do najmenej rozvinutého okresu podľa zoznamu najmenej rozvinutých okresov v súlade so zákonom č. 336/2015 Z. z. o podpore najmenej rozvinutých okresov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon č. 336/2015 Z. z.“) platného v čase vyhlásenia tejto výzvy; Ďalej v súlade s § 5, odsek 9, zákona č. 336/2015 Z. z. výbor najmenej rozvinutého okresu musí svojím rozhodnutím alebo uznesením určiť v súlade s prioritami najmenej rozvinutého okresu konkrétny jeden subjekt žiadateľa (mesto alebo obec) pre projekt v rámci tejto výzvy. Znamená to, že do tejto výzvy sa môže zapojiť iba jeden žiadateľ s partnermi z jedného najmenej rozvinutého okresu (rozhodne výbor najmenej rozvinutého okresu)? Máme postupovať tak, že vypracujeme zámer a podáme ho na okresný výbor a keď nás bude viac takýchto zoskupení so zámermi tak okresný výbor vyberie jedno zoskupenie, ktoré sa môže zapojiť do výzvy?
- Je oprávnená celková cena práce za zamestnanca ako oprávnený výdavok?
- Akým spôsobom má byť upravená dĺžka pracovného pomeru pri interných zamestnancoch ?
- Je možné, aby interní zamestnanci mesta boli zaradení do projektu na pozície napr. odborník – junior/odborník – senior ?
- 11. Ako sa preukazuje zavedenie systému riadenia kvality CAF alebo EFQM vzhľadom na definíciu merateľného ukazovateľa P0254 Počet organizácií, ktoré získali podporu a zaviedli systém riadenia kvality, ktorý požaduje certifikát pre preukázanie zavedenia systému riadenia kvality alebo jeho obnovu.
- Započítavajú sa aj priamo riadené organizácie VÚC do hodnoty merateľných ukazovateľov P0254 a P0255, ak inak splnia podmienky ich definícií?
- Ako funguje uplatnenie nároku na doplnkovú alokáciu, napr. vo výške 900 000 EUR. Mohli by ste nám vysvetliť, aký má vplyv usmernenie k výzve v podmienke poskytnutia príspevku 2.4.1 na maximálnu výšku oprávnených výdavkov skupín 518, 112, 013 a 551? A tiež v podmienke poskytnutia príspevku 2.8.3 pre výpočet hranice 10% na dodávateľsky realizované časti hlavných aktivít ? Ako vyzerajú prepočty keď sa doplnková alokácia v projekte neuplatní. Akým spôsobom je potrebné určiť výdavky do rozpočtu ŽoNFP, ak to má slúžiť ako relevantný podklad pre výpočet 35 % podielu – stačí odborný odhad, alebo je potrebný prieskum trhu?
- Sme žiadateľ, ktorý nespĺňa podmienky poskytnutia príspevku pre čerpanie tzv. doplnkovej alokácie, Majú pre nás zmeny výzvy v podmienkach 2.8.3 a 2.4.1 praktický dopad?
- Je možné si v rozpočte uplatniť samostatnú položku na prípravu ŽoNFP ako je to uvedené v Príručke pre žiadateľa a budú takéto výdavky oprávnené?
- Od kedy je možné reálne vykonávať činnosti v prospech projektu s predpokladom uznania oprávnených výdavkov?
- V prípade overenia podmienok poskytnutia príspevku 2.1.6 a 2.1.7 je postačujúca neoverená kópia uznesenia?
- V prípade, že v rámci projektu sa realizuje vzdelávanie so zameraním na inovované procesy, budú sa vzdelávané osoby započítavať okrem merateľných ukazovateľov P0518 a P0547 aj do merateľných ukazovateľov P0722 a P0729?
- Existuje vzor alebo usmernenie k obsahu uznesenia zastupiteľstva potvrdzujúci finančnú spôsobilosť na financovanie projektu podľa podmienky 2.1.6.?
- Ako zapracovať do ŽoNFP resp. do Opisu projektu požiadavku výzvy, aby žiadateľ predložil na jeden typ aktivity vždy jednu hlavnú aktivitu v samostatnom členení na povinné príklady a činnosti a na oprávnené voliteľné príklady a činnosti v súlade so špecifikáciami pre túto výzvu nižšie?
- Ako správne overiť neprekročenie maximálneho limitu 150% na skupiny výdavkov 518, 112, 013, 551 v zmysle podmienky poskytnutia príspevku 2.4.1 v rozpočte pri predkladaní ŽoNFP?
- Vzor príloh č. 1 VZP DOP so SZ
- Pre prijímateľ – Ako sa správne vykazujú ukazovatele projektu Počet vytvorených multisektorových partnerstiev a Počet novovzniknutých platforiem zameraných na zvyšovanie kvality verejných politík?
- Pre prijímateľa – Ako vykazovať služobné cesty v zjednodušenom a všeobecnom pracovnom výkaze v prípade zamestnanca pracujúceho na trvalý pracovný pomer a v prípade dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru?
- Pre prijímateľa – Ako evidovať pracovný čas zamestnanca na projekte?
- Pre prijímateľa – Ako viesť účtovníctvo na projekte?
- Pre prijímateľa – Je nejaký limit pre počet hodín odpracovaných zamestnancom na projekte?
- Pre prijímateľa – Môže štatutár organizácie pracovať na projekte? Čo v prípade, ak nie je zamestnancom organizácie a pracuje ako dobrovoľník?
- RO pre OP EVS upravil znenie niektorých podmienok poskytnutia príspevku v rámci výziev č. OP EVS DOP-PO1-SC1 1-2017-2 a 5. V ITMS2014+ sú tieto v pôvodnom znení. Je potrebné dokladať požadované dokumenty podľa ITMS2014+?
- Ako sa správne vykazujú ukazovatele projektu Počet vytvorených multisektorových partnerstiev a Počet novovzniknutých platforiem zameraných na zvyšovanie kvality verejných politík?
- Aplikujú sa nejaké zjednodušenia preukazovania podmienok poskytnutia príspevku v rámci ŽoNFP v dotknutých výzvach?
- Je možné rozumieť správne podmienkam poskytnutia príspevku: a) oprávnenými výdavkami sú výhradne personálne náklady podľa uvedených limitov? b) ďalšie oprávnené výdavky súvisiace s projektom sa vypočítavajú ako 40% z oprávnených personálnych výdavkov? c) je možnosť uplatnenia ešte ďalšej skupiny výdavkov (ako v prípade iných výziev, napr. na riadenie projektu)? d) je v rámci výzvy povinnosť udržania vytvoreného pracovného miesta po skončení projektu?
- Ako postupovať pri preukazovaní predchádzajúcej mzdovej politiky pre účely nastavenia mzdovej politiky pre zamestnancov podieľajúcich sa na realizácii projektu?
- Kto je oprávnený žiadateľ?
- Je potrebné rozdeľovať hodnoty merateľných ukazovateľov a rozpočtových položiek v rámci formulára ŽoNFP?
- Vo formulári ŽoNFP v časti 7 „Popis projektu“ (Stručný popis projektu, Popis východiskovej situácie, Spôsob realizácie aktivít projektu, Situácia po realizácii projektu a udržateľnosť projektu, Administratívna a prevádzková kapacita žiadateľa) sa uvádzajú obdobné informácie ako v rámci prílohy č. 2 Príručky pre žiadateľa „Opis projektu“. Je potrebné vyplniť aj prílohu č. 2 Príručky pre žiadateľa „Opis projektu“?
- Môže byť zameranie projektu v rámci výziev Tvorba lepšej verejnej politiky alebo Občianska informovanosť a participácia na oblasť politík týkajúcich sa súdnictva a prokuratúry?
- Ako postupovať pri vypracovaní ŽoNFP?
- Akým spôsobom má byť vykonaná realizácia projektu, keď je oprávneným územím pre realizáciu projektu celé územie SR (menej rozvinutý a rozvinutejší región zároveň)?
- V zmluve o partnerstve sa uvádza: „Článok 8 Oprávnené výdavky a povinné spolufinancovanie: Partner sa zaväzuje spolufinancovať Projekt z vlastných zdrojov v rozsahu podľa písomného Vyzvania a súčasne sa zaväzuje predložiť doklady o spolufinancovaní, ak o ich predloženie Hlavný partner požiada, a to v súlade s predpokladaným rozpočtom Projektu, ktorý tvorí Prílohu č. 3 tejto ZoP.“ Nie je jasné, či je možné sa odvolať na znenie „návrhu“ zmluvy.
- Vo výbere hospodárskej činnosti (5.B) sa uvádza hospodárska činnosť subjektu žiadateľa, resp. projektu / operačného programu?
- V príručke pre žiadateľa v odseku 3.2.1 Všeobecné ustanovenia k niektorým typom výdavkov je uvedené, že oprávnená výška výdavku za vypracovanie ŽoNFP môže byť maximálne 2 000,- €, bez ohľadu na spôsob dodania (interné/externé kapacity resp. ich kombinácia). Je takýto výdavok oprávnený?
- Môže si novovzniknuté občianske združenie podať do uvedených výziev ŽoNFP alebo je nutné aby mala organizácia už nejakú históriu? Koľko rokov je nutné aby o.z. fungovalo?
- Je potrebné pre naplnenie podmienky poskytnutia príspevku č. 2.1.12 Oprávnenosť vykonávaného predmetu činnosti subjektu žiadateľa a preukázanie jeho ekonomickej činnosti – predložiť originál dokumentu/listiny, resp. jej úradne overenú kópiu alebo je postačujúce predloženie klasickej fotokópie?
- 2.1.7 Podmienka, že žiadateľ je finančne spôsobilý na spolufinancovanie projektu, t.j. preukázateľné zabezpečenie spolufinancovania projektu vo výške určenej vo výzve – ak by sme splnenie danej podmienky preukázali výpisom z internetbankingu, je potrebné príslušný výpis podpísať štatutárom ?
- Počítajú sa roky praxe od prvého VŠ stupňa bakalár, najmä ak dotyčný študoval diaľkovo a popri tom mal odbornú prax v riadnom pracovnom pomere alebo ako SZČO alebo až od druhého stupňa (Mgr., Ing. Resp. ekvivalent)?
- Je možné, aby pre naplnenie nepovinnej podmienky poskytnutia príspevku 2.1.13 Podmienka, že žiadateľ má uzavreté memorandá s neformálnymi partnermi v prípade žiadateľa a 2.2.12 Podmienka, že partner má uzavreté memorandá s neformálnymi partnermi v prípade partnera uzatvoril žiadateľ/partner memorandum tak, že za stranu spolupracujúceho subjektu memorandum podpíše iný zamestnanec subjektu a nie štatutárny orgán?
- Ako preukázať splnenie podmienky poskytnutia príspevku č. 2.1.10 u žiadateľa, resp. č. 2.2.10 u partnera, že subjekt žiadateľa/partnera je zapísaný v registri partnerov verejného sektora podľa osobitného predpisu?
- Akú prílohu vyplniť pre preukázanie oprávnenosti výdavkov (rozpočet)?
- Ako správne vyplniť organizačno-právnu formu žiadateľa v ITMS 2014+?
- Môže jedna organizácia predložiť viac ŽoNFP?
- Kedy je potrebné mať a doložiť podpísané memorandum o spolupráci/partnerskú zmluvu?
- Čo nasleduje po predložení ŽoNFP?
- Je možné zaslať opis projektu a rozpočet projektu pred odoslaním ŽoNFP na kontrolu RO pre OP EVS?
- Je možné pre účely realizácie projektu zamestnať zahraničného experta?
- Existujú nejaké limity pre výšku miezd zamestnancov pracujúcich na projekte?
- Je nejaký limit pre počet hodín odpracovaných zamestnancom na projekte?
- Môže štatutár organizácie pracovať na projekte? Čo v prípade, ak nie je zamestnancom organizácie a pracuje ako dobrovoľník?
- Aké je časové hľadisko oprávnenosti výdavkov a spôsob ich nastavenia v rámci ITMS2014+?
- Ktoré výdavky je možné zaradiť medzi reálne vykazované priame mzdové výdavky?