Podpora najexponovanejších odborov okresných úradov za účelom zvýšenia kvality poskytovaných proklientsky orientovaných služieb
projektu
eur
11 mes.
11 mes.
ITMS kód projektu: 314011CML4
Prijímateľ: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
- Prioritná os 1:
- Posilnené inštitucionálne kapacity a efektívna verejná správa
- Špecifický cieľ:
-
1.1 – Skvalitnené systémy a optimalizované procesy verejnej správy
Trvanie projektu: január 2022 - december 2023
Kategória projektu: Verejné služby
Tento projekt synergicky a komplementárne nadväzuje na národné projekty „Meranie efektívnosti poskytovaných služieb verejnej správy, inštitucionálny rozvoj Klientskych centier a integrácia spätnej väzby klientov“ ITMS kód: 314011D438,„Podpora transformačného procesu okresných úradov pri poskytovaní proklientsky orientovaných služieb klientskych pracovísk“ ITMS kód: 314011T215 a aj národný projekt „Optimalizácia procesov vo verejnej správe“ ITMS kód: 314011D309.
Cieľom predmetného projektu je eliminovať negatívny trend v oblasti poskytovania služieb, stabilizovať a udržať situáciu vybavenosti jednotlivých agend prostredníctvom podpory najexponovanejších odborov 78 klientskych pracovísk okresných úradov.
Skvalitnenie proklientsky orientovaných služieb je podmienené stabilizáciou a posilnením administratívnych kapacít špecializovaných odborov OÚ, ktorým sa zabezpečí odborný, praxou podložený a zároveň flexibilný prístup zamestnancov ku klientom (občanom a podnikateľom).
Prioritne budú podporené administratívne kapacity vybraných špecializovaných odborov:
katastrálneho odboru,
odboru starostlivosti o životné prostredie,
pozemkového a lesného odboru,
odboru výstavby a bytovej politiky a
odboru reštitúcií pre bývalý vojenský obvod Javorina,
a taktiež zamestnanci prijatí na novovytvorené funkčné miesta (cca max 100), ktorí svojou participáciou na poskytovaní najdôležitejších služieb okresných úradov prispejú k stabilizácii poskytovania služieb.
Miestom realizácie projektu je celé územie SR
Počas realizácie predmetného národného projektu bude sledovaný nasledovný merateľný ukazovateľ:
– P0296 Počet podporených klientskych centier poskytujúcich pro-klientsky orientované služby FO a PO (cieľová hodnota 78)